~Fredag~

Godmorgon gott folk!

Sitter hemma occh ska snart iväg till skolan. Märker just nu att tangentbordet krånglar igen -.- Det blir så ibland, vissa bokstäver försvinner och sen om man har skrivit något långt... Då är det jobbigt...

Men, ja... Idag är det ridning, ska ha bakdelsvändningar (yeey) med Hokus(hmm...) hoppas det går bra bara:)
Sen ikväll far jag ut till pappa och imorgon ska jag till Sverige, vi(jag mamma & sven) ska gratulera min ena moster som fyller 40, grattis!

Nästa vecka börjar provperiod nr. 2 och jag har inte så bra koll på schemat ännu :/ måste kolla upp det idag annars har jag ett problem!
Nu ska jag iväg till den stora, gula byggnaden(hehe) Ciao!





Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0