...citat Carro...

Hej hopp gott folk!
Hade jäkla kul på ridningen idag, fast Samson gick kanske inte precis så bra som i Fredags men han var jätteduktig ändå^^ Vi skulle korta/länga över bommar och det gick ganska bra :P Det blev lite klumpigt när vi skulle korta galoppen, Samson hade liksom för sig att han skulle rejsa, hehehe...

Annars har väl dagen varit sådär lagom bra då... Men jag gillade inte dimman när jag skulle köra ut till stallet, det får mig att känna mig instängd på något sätt...typ...
Men ja... om jag skulle ta dagens citat idag också då? :P

Dagens citat:
     "Sometimes I go puff""
eller "I went puff"
Det är något som jag, Carro och ibland någon till brukar köra med på svenskan för att det inte ska vara såå tråkigt:P Fast vi gör det alltid innan lektionen har börjat, när vi sitter och väntar på läraren alltså:P
Japp, så roligt har vi, hehe, skitkul jag veet (harkel)
Ciao!





Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0