Tråkig helg på kommande...

Mors!

Äntligen Fredag säger jag bara!
Var hemma och sjuk både Måndag och Tisdag den här veckan. Men jag är fortfarande förskyld så resten av veckan har varit jobbig...

Ska snart iväg och rida, tror det blir att hoppa bana med Rippe, hoppas det går bra( och att han är PIGG) :)

Helgen kommer bestämt att bli tråkig... På Lördagen ska mamma och den irriterande sambon "kryssa" med Rosella men jag hade ingen lust att sitta på en båt i nästan 5 timmar-.- Tänkte göra något med Sara då på kvällen men då ska hon fira sa grand mère, så det blev inget med det... Får väl sitta framför tvn och uggla... Skoj :P
Ja... Det var väl allt... Nu ska jag ta en sväng till bibban^^
Ciao!



Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0