Svenska novell

Hejsan!

Försöker jobba lite med min novell till svenskan på fredag,läraren vill att vi ska ha en färdig ide på torsdag. Jag vet bara hur jag ska börja och sluta men har ingen aning om vad som ska hända däremmellan:P Liite krångligt kanske?men jaja, får se om det poppar upp något i skallen (knappast troligt)...

                           
                               Kanske, bara kanske skulle man lyckas få lite idéer från bilden?:P

Det känns som om jag bara har farit fram och tillbaka idag. Först hem från skolan, sen till Sara, hem igen och äta, Sara kom, sen till Sara igen, hämta Charlie(hunden)och vidare till Natten, sen ut och gå, tillbaka till Sara och så hem igen. Det var allt... Tror jag:P
Ska se om jag kan få något ur huvudet nu då, Ciao!





Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0