Flummigt värre xD

Hallå!

Idag ska jag vara duktig och ta ett citat, men först lite annat tjaffs xP
Hade hoppning med Samson idag och jag är väl nöjd:P Han gick på ganska bra och var mjuk och fin(efter en haltimme men i alla fall). Han brukar alltid vara skitsur på måndagar men idag var han jättegullig, för en gångs skull^^
Flabbade en stund med Fanni också:D Jag saknar oss:(
Men... citat då alltså:P

Dagens citat:
"rådjurspuffar"
Skratta så jag höll på att börja gråta på håltimmen idag(väl spenderad med Sara och Carro xD)

Sen fick vi se våra engelskaprov också, jag hade en 8(kv och på provet) så jag var ganska nöjd, tydligen till skillnad från vissa andra... Men jag ska inte gå in på några detaljer där.
Nu ska jag sova, Ciao!



Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0