Den irriterande sambon dammsuger-.-

Hejsan!

Vaknade med huvudvärk imorse så då var det bara att ta en tablett och gå och lägga sig igen:P
Nästa gång jag vaknade var väl runt 10, utan huvudvärk:D Så mamma tyckte att jag skulle fara till skolan, suck:/
Så jag var med på två timmar idag (spanska och geografi)

Sen när jag kom hade jag världens franskaläxa och höll på att få ett allvarligt dampanfall på uppgifterna och att ord som jag har haft var översätta men inte de jag inte har haft... Ibland undrar man ju vad folk tänker med, vissa antagligen inte alls-.- Och säkert bara för att göra mig ännu mer irriterad ska den irriterande sambon DAMMSUGA! Jag menar, vad i helvete?!! Kunde han inte ha gjort det FEM MINUTER senare?!!

Men i alla fall... Franskan blev klar, jag har ätit middag och nu ska jag iväg och rida (ställa, böja + tempoväxlingar) och vi borde ha bytt hästar så det blir säkert jäätteskoj-.-
Ciao! :)





Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0