12.11.09

Hallå!

Sitter hos pappa och skriver just nu, allt för att slippa vara hemma och tampas med den irriterande sambon, men ska fara hem igen när jag är klar med det här inlägget:P

Idag...
Jag var in på KappAhl på håltimmen och tittade(ja, BARA tittade) på kläder, hittade ganska mycket faktiskt:)
Satte undan det mesta, tror jag går ner och köper i alla fall två av plaggen imorgon(på håltimmen jag i vanliga fall inte skulle ha... Utvärdering är ordet-.-):D

Vi hade utvärdering idag också, svenska. Jag var inte lite grinig på virr-tanten-.- Jag vet inte vad det är men något med hennes kommentarer i min novell gjorde(och gör) mig förbannad. Sen när jag kom hem klagade jag lite för mamma och så skulle hon ju självklart vara sådär vuxen och diskutera saken. Kunde hon inte bara låta mig gnälla lite? Men neejdå, hon jobbar ju som någon sorts socialarbetare så man ska alltid diskutera allting, ibland känns det nästan som att sitta hos en psykolog(eller vad vet jag?):P
Men ja... 

Ridning imorgon igen då... Vi ska ha markarbete och jag hoppas verkligen att jag får behålla Samson(kanske inte såå bra med tanke på hans hoppteknik)... Nu ska jag fara, Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0