Skadad :(

Halloj!
Sitter och har ont. I foten. Ramlade med cykeln( klant som man är)och fick ett ordentligt skrapsår på översidan. Detta gör att jag knappt kan få på mig ett par skor, än mindre RIDskor, vilket är förbaskat synd.Jag skulle ju ha ridit på vårfesten nu på torsdag men det blir inget med det nu :( Sen får jag ju hoppas att jag i alla fall kan få på mig ett par skor till Fredag eller Lördag, då jag också ska rida. Jag vill absolut inte missa lördagens ridning, för vi har uteritt då och det är så härligt! Sen är det meningen att jag ska rida in timmen efter så det skulle vara lite jävligt att missa det OCKSÅ... Inte kan man gå ordentligt heller, det enda som fungerar är att cykla, vilket känns lite läskigt, ungefär som när man just trillat av hästen vid t.ex. hoppningen och sen ska man upp och göra samma sak igen.Usch vilket helsike...Kommer antagligen att vara grinig hela veckan.Vi skaffade studsmatta för en knapp vecka sen och nu kan jag ju inte ens hoppa på den! B som i bedrövlig sägerjag bara...
Håller för övrigt på att läsa en deckare till SISTA bokrecensionen i svenskan. det var lite svårt att hitta någon bra, jag brukar ha lite svårt att läsa deckare men den här boken går riktigt bra. Man "ser" det ur en lite annorlunda synvinkel än vanligtvis, det kanske är det som gör den bra...
Ciao!




Emma 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Har Du och din familj någon stuga ni brukar åka till ibland?

2009-05-22 @ 16:40:45
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: lillo

Ja det kan man väl säga, ute i bråttö, Föglö :)

2009-05-23 @ 09:32:13
URL: http://monsterimassor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0