Studiebidrag...Lusse... m.m.

Tjo!
Idag ska jag rida 2 h :) yeeeey! (tror jag i alla fall) Bara jag får en bra häst(läs: Ferrano)så går det nog bra :)
Jag red igår också, vi hoppade. Jag hade "Hoppi"(Hokus) och han ska vara jättebra att hoppa med men vi två går liksom inte ihop helt enkelt. Vi hade Tiina så man ville ju visa sig lite duktig men det gick inte så där enormt bra precis, men det är som det är...
Jag hittade en snygg top på KappAhl(!?) i Torsdags, men har inte kameran tillgänglig just nu så jag får lägga in bilder ngn annan gång :)

Vi var till ams("arbetsförmedlingen") i Onsdags och prata om studielån och -bidrag. Inte så intressant ,men i alla fall, sen fick vi veta lite mer om sökningarna till Lusse och det, då blev jag nervös. Hon som berättade sa att om man kommer in på sitt första val har man inte längre tillgång till de andra valen. Jag hade Lusse på första men nu är jag inte fullt så säker på om jag vill gå där längre, så jag hoppas nästan att jag inte ska komma in där så att jag kan gå Lantis istället(om jag överhuvudtaget kommer in Där)... Så nu sitter man lite på taggtråd och vet inte vad man vill...
Ciao



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0