Kallt, vått och usch vilket hemskt väder :(

Hallå!
Fy vad det är ruskigt väder idag, sitter på rummet och fryser efter att har kommit hem från S. Det bara regnar och blåser... 

Nu är i alla fall(sista) franskaprovet avklarat, tror inte att det gick så bra jämfört med sist, men vad kan det bero på? Kanske att man inte orkade öva som en idiot på det? Men jag kände liksom att det ändå inte spelar någon större roll vad jag får på det förbaskade provet, orkar liksom inte bry mig...
Nu är det i alla fall bestämt att vi åker Sverige, men det blev den 30(maj) istället. Imorgon ska jag ut på stan med mamma och fixa lite gräjer, på banken och ridsportaffären :) Något annat imorgon som kan behöva nämnas? Vi slutar 12 för att lärarna har möte(fler såna tack :D ) och har därmed bara TRE timmar(bild, gy, geografi)... Och på ööh, fredag är det geografiprov och det MÅSTE jag öva på, har börjat lite redan *stolt*
Nu ska jag slå på teven och titta på NCIS och Mentalist efter det...
Ciao!



Emma


Kommentarer
Postat av: Josie

Delta gärna i tävlingen på min blogg :)

2009-05-08 @ 19:22:05
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig :)

2009-05-09 @ 00:21:31
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0