Franskaprov

Tjo!
Franskaprov ja, har det imrogon, suck... Även om det bara är ett och ett halvt kapitel :)
Håller på och pluggar på det nu och det känns som att det kommer gå åt HELV*TE, men det är chill(not!)
Ska äta snart så jag får väl en paus i  pluggandet...
21 maj är det Kristi himmelsfärdsdag och då är det vårfest på stallet, jag ska vara med och visa en av de nya hästarna och den här gången ska jag rida(!), lite nervöst när jag ALDRIG har suttit på hästen förut men det blir ju ett antal övningar får man väl hoppas :) Till fredagen ska jag försöka övertala mamma om en shoppingrunda i Sverige, men jag får väl se hur det går :/ Nä, nu ska jagplåga mig en stund med franskan...
Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0