010309

Sådärja! nu har min blogg fått ngt bättre design.
Vad har jag gjort idag då? tänk, tänk...
Jag har varit hoss pappa, som bor i Kalmarnäs. Läste ut en bok i morse, På kudde av gräs heter den. Den var bra, andra delen i "Sagan om klanen Otori". Är det någon som vet vad den tredje boken heter?
Jag läser ganska mkt faktiskt. Under sportlovet läste jag 3 1/2 bok. den sista var utläst på tisdagen efter, hehe. som sagt jag läser mkt. en kompis i skolan läser ca. tre böcker om året, bara till bokrecension! hon tycker att jag är lite knäpp som kan sitta i flera timmar och bara läsa, haha.
Jaja nu ska jag sluta tjata om böcker :)
Min syster(som är vuxen och har 2 skrikiga ungar) kom ut till pappa vid tvåtiden, så jag fick hålla koll på dem så att de inte brände ner huset :Dhaha. Jag fungerar ofta som barn vakt när någon av mina syskon kommer dit. Förutom min syster har jag två brorsor, varav den ena är gift och har två(ngt lugnare) ungar och den andra är 28 och bor med sin flivkvän i stan...
Ciao!



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0