Tisdag, julafton i övermorgon! :D

Hej, hej!

Har hållit på hela dagen idag och städat rummet:P
Nu vet jag däremot inte alls vad jag ska göra resten av dagen... Ääsch, hamnar väl framför TV:n så småningom, haha, om jag inte ska packa inför imorgon först då...

Hoppas, hoppas att den här julen blir bra(och att jag får en laptop i julklapp, hehe^^). De senaste två eller tre åren har jag nästan blivit besviken, är inte riktigt säker på varför men jobbigt är det i alla fall:/
Nee, nu ska jag ställa tillbaka alla grejer på golvet, stolar, bord och det mesta som går att lyfta befinner sig nämligen uppe i sängen eller soffan:P Sen ska jag krypa upp i fåtöljen och läsa lite^^ Ciao!





Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0