Onsdag, nyårsafton imorrn :P

Tjoo!

Sitter och lodar pappas dator nu och väntar på maaat *huungrig* haha
Det blir någon ny typ av snitsel, julskinka varvat med ost, sounds great!:P
Är på ganska bra humör, just nu i alla fall, för någon timme sen hade jag kunnat somna stående, Sicken tur att jag inte försökte för då hade jag väl ramlat i golvet xP

Ööhm... Muttrade lite på några ungar som hade gjort en liten om-möblering på mitt rum för en stund sen men det var lätt åtgärdat så det var ingen fara:)
Håller förövrigt på och skriver på något som kan bli ganska långt om jag (någonsin) blir klar me't, vilket är tvivelaktigt, haha

Jaah, Gått nytt år alla änniskor! Ciao!





Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0