Ojdå, är klockan såå mycket?!! xD

Hello!

Har suttit vid datorn ganska länge nu, insåg bara inte hur länga förrän jag tittade på klockan just. Om det går att få fyrkantiga ögon borde jag nog ha fått det redan, haha:D
Har lyssnat på en massa bra musik och hittade en ny favorit( underförstått artist här) på youtube, Mishon. Låtarna är ju jättebra:O
Dessutom börjar jag bli en riktig hejare på att sätta upp håret med en penna:P Har övat" hela dagen, haha.
Mamma kom in när jag höll på att städa och undrade varför jag hade en penna i håret, hon verkade very confused. Men det är mamma det, gammalålders som hon är, no offence, men hon förstår sig knappt på hur man använder en mobil som är någon modell nyare än hennes(vilken förstås är uråldrig:P)...

Jag borde väl gå och lägga mig snart eller så men jag känner mig alldeles för pigg,
just nu i alla fall, men Ciao!




Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0