Nr. 100 :D


Mors gott folk!
Har just varit och käkat pizza eftersom ingen orkade laga någon mat idag, hur onyttigt som helst jag vet:P
Ska fara iväg till ridningen( volter med Maia den här gången)om en dryg halvtimme kanske.

Blev uppe sent igår och fixade lite snyggare design till bloggen, vad tyck?:) Jag är rätt nöjd(med mig själv) då jag som sagt inte är särskilt teknisk. Detta inlägg är för övrigt det hundrade, yeey:P Jag har ju faktikt haft den här bloggen ett bra tag men jag har inte varit så aktiv så det har inte blivit alltför många inlägg helt enkelt.
Vad annat ska man säga då?
Jag skrev en filmrecension(säkert dålig) på engelskan idag och imorgon ska jag skriva en uppstats på spanskan och dessutom har jag läxa i franskan att skriva ett mejl om något jag har gjort, så att tanten kan se att vi faktiskt kan passé composé>< Pratade lite med mamma om franskan när vi var och åt. Sa det att förutom större ordförråd så har jag inte lärt mig något nytt och det är ganska deprimerande. Jag menar, ska jag gå tre år och inte lära mig något?! Känns liksom ganska onödigt, men eftersom man måste skriva ett examens prov i något annat språk än engelska och jag inte vill skriva det i spanskan så får det väl bli franska, helt "enkelt"
Nä, nu måste jag kila,har lite läxor som ska göras före stallet, Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0