Måndag 28.12

Hallå!

idag har det varit fullt upp:P
Var på en skrivkurs 11-16 och sen en sväng ner på stan och skulle köpa några böcker,
men det blev bara en.
Om ca. en halvtimme far vi och grattar brorsan som blir... 30 tror jag.

Jag sov väldigt dåligt inatt, först tog det till säkert till halv tre innan jag somnade på riktigt och sen vaknade jag igen vid halv fem-.- Så väldigt lite sömn har jag fått och det börjar kännas nu.
Har förresten inte sovit sådär riktigt bra på hela jullovet, skitjobbigt. Men, men, så är det med det
Jaa, har inte något mer och säga nu så Ciao!

Jag får be brorsan om ursäkt xD
han blev tydligen bara 29:O




Emma

Kommentarer
Postat av: Broll

30???!!?? Nä hörddudu! D va nog "bara" 29 =)

2009-12-30 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0