Keep dreaming...

Halloj!

Jag hade en så himla härlig dröm inatt, ville absolut inte stiga upp men jag var tvungen:(
Jag kommer ihåg att en kompis sa för ett par år sen att man drömmer olika beroende på hur man ligger, jag tror faktiskt att det stämmer... Lite konstigt i så fall hur det kan påverka saker:P
Men jag tror det var så att om man låg på rygg drömde man en mardröm, på magen drömde man om den man älskar och så var det något för varje sida men de kommer jag inte ihåg, tyvärr...

Annars har min dag varit ganska rolig. Hade dubbeltimme hål före lunch idag och jag och Carro skrattade oss igenom hela xD
Nu ska jag fortsätta fylla ut min novell från svenskan:P Ciao!







Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0