Jullov, finally! :D

Heeeej:D

Jag känner mig verkligen såå glad idag:)
När jag hade skrivit sista provet och gick hem från bussen tidigare idag kunde jag inte sluta le.
Det kändes så himla bra att terminen var slut och att slippa all (betyg)stress ett tag, plus att det var sol OCH snö:D

Det var julfest i Lusse idag, först julbord och någon timme senare ett (stort) antal uppvisningar.
Hade riktigt kul! När vi åt satt vi hela gänget( Jag, Sara, Carro, Madde, Ullen och Natten) och babblade:P
Sen när vi hade ätit klart satt vi vid Saras skåp och skrattade så att vi höll på att dö!
Men kul hade vi och så blev det julklappsutdelning och hela köret...
Ska se en film på TV:n nu så, Ciao!





Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0