Julklappsproblem><

Jäklar vad jag har varit aktiv den här helgen! xD
Kom inte till Julfesten förrän halv tre så jag missade hoppningen och nya hästar:( Jag missar i och för sig hoppningen varje år, till och med när jag är med och gör något själv-.- För då springer man ju ändå bara runt och håller på med annat och har aldrig tid att titta:P
Men jag har liite svårt att förstå att US orkar med julfesten varje år, de är ju alltid skitstressade och så bllir det en massa problem med folk som ringer i sista minuten och säger att de inte kan komma. Men visst, det är ju kul och det känns lite som en start på julstämningen om man har missat julgatan(skyldig varje år, hehe). Det är liksom då man känner: oj! Snart är det jul, jippiie!... Eller något:P

Men sitter hemma(hos mamma nu tack och lov) och har julklappsproblem och kämpar med att vika(misslyckade) askar som åtminståne två stycken ska få(med något i dårå:P)... Ska köpa svart papper nu veckan till en av dom, tyckte att den människan skulle bli gladare då:P
Men julklapparna då... Jag har alltid så svårt att komma på vad jag ska ge till folk i julklapp, speciellt pappa(men jag har faktiskt kommit på en bra idé i år, yes!) för jag vill liksom ge folk något de faktiskt har nytta av och inte en massa saker som bara ligger och tar plats någonstans. Det är väl det som gör det så svårt, haha:)Har faktiskt kommit på något till de flesta men jag har min småkusin(som är dubbelt så gammal som jag), syskonen, den irriterande sambon(funderar på att ge honom diskmedel eller nått i den stilen:P), gammelmoster Inga, hennes man och en kompis kvar...Någon som har några tips? Skulle verkligen behövas:)
Okej, det räcker såhär tror jag, ska försöka sova nudå, Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0