Jäkla människa!-.-

Godmorgon gott folk!
(även om morgonen bara blev skit just)

Alltså jag förstår verkligen inte varför den satans irriterande sambon måste hålla på på det här sättet. När jag för en gångs skull faktiskt har gjort något som de alltid tjatar på mig att jag ska göra vad får man tillbaka? Jo, bara en massa skit!
Jag är så helvetes trött på att de aldrig är nöjda hur jag än gör, alltid finns det något de kommer på och det är så förbannat jobbigt. Det känns ju som om man inte kan göra en enda sak rätt, alltid är det något som är fel. Alltid! Varenda jävla dag.
Jag måste verkligen skaffa ett jobb så att jag kan flytta hemifrån! Flyttar jag till pappa blir jag bara isolerad och "dör" av tristess, plus att bensinkostnaderna därmed blir så mycket högre-.-
Jag orkar inte ha det så här längre! Det räcker nu!
...
Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0