I've returned :D

Heeej!

Nu är jag äntligen hemma igen:D
Har haft dator-abstinens hela helgen! Säkert mest för att jag hade så otroligt tråkigt och hade en massa saker jag ville skriva. Deprimerande nog fanns det inte ens några papper på hotellrummen och det var aldrig någon i receptionen när man ville gå ner och fråga.

Men för övrigt har min jul varit riktigt bra. Det var väl i och för sig som vanligt, fast jag tror att vi "barn", dvs jag och mina tre kusiner, var ovanligt tysta:O Senast jag firade jul hos Inga var jag väl kanske 12, 13 år och då rände vi ungar runt som galningar:P Men i år var det knäpptyst, bara minstingen pratade, lite tråkigt att det har blivit så men det finns inte så mycket att göra åt saken. Vi träffas ju ändå så sällan och nu har vi helt enkelt vuxit ifrån varandra. Tänkte lite på det på juldagen när vi var hos kusinerna och åt middag. För några år sedan hade jag gått direkt in till något av deras rum och varit med och lekt, men nu satt jag bara vid bordet och lyssnade på gammelfolks prat:P

Fast sen gick jag, kusinerna och deras pappa på bio och såg Avatar. Den var jättebra men hade säkert varit ännu bättre om det inte suttit en hög idioter längst bak som inte kunde hålla käften-.-
Jag är en sån som alltid blir skitsur om någon sitter och pratar under filmen, fast det gör ju förstås ingenting när det är jag själv och mina vänner som babblar, hehe^^(vi brukar dock vara tysta när den har börjat:P)
Neej, nu är det nog dags att varva ner lite så att det går att sova snart:) Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0