Heldag på stan med Fanni xD

Hej alla människor!

Har varit på stan hela dagen idag, var lite stressad när jag skulle iväg för först tänkte jag att pappa skulle skjutsa mig och då behöver man fara i GOD tid(han kör långsammare än en snigel-.-) men sen visade det sig att Marcus(min bror) kunde skjutsa mig, tummen upp för det:P

Köpte ett megatjockt block till skolan + ett sudd för de jag har nu är två små bitar som är ca. 1 cm i diameter:P
Och så köpte jag några "borstar" till sminket...
Sen käkade vi lunch och så stack vi och simmade, det 400 meter, haha:P

Nu är jag hemma igen och den här lördags kvällen kommer att bli TRÅÅKIG...
Men i alla fall, Ciao!





Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0