Gummiboll xD

Godkväll folk!

Satt just och dumglodde på dansbanskampen(surprise!) och fick ett ordentligt skrattanfall :D
Det var ett band som skulle spela "Gummiboll"(tror jag att den heter) och så visade de ett klipp på när han gubben sjunger den. Det enda som dyker upp i mitt huvud om jag hör/ser den gubben sjunga Gummiboll är "tönt" och jag börjar gapskratta varje gång, haha...
MA Numminen heter han :P Han skulle komma till Rockoff i somras och jag hade ingen aning om vem det var så jag frågade en kompis, fick en chock xD

Annars har jag haft en ganska händelselös dag... Är hos pappa nu och jag var duktig och dammsög innan jag åkte hit, efter visst tjat från mamma, hehe^^ Är inte direkt piggaste människan på att städa, kan jag säga...
Men nu har jag inget mer att säga så Ciao!




Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0