4:e advent med snööö :D

Hallå!

Ja, fjärde advent idag då alltså -bara fyra dagar kvar till jul:)
Blev väckt av en kelsjuk katt imorse och så har jag varit en stund ute i snön, annars har det inte hänt något roligare idag...
Det är så jäkla skönt att det är jullov nu och alla julklappar m.m. är klart and so on:) Det är så skönt att inte behöva stressa en massa hela tiden och veta att jag faktiskt kan ta det lugnt utan att få dåligt samvete.
Har ju varit hos pappa den här helgen och det har snöat ganska mycket, speciellt idag så har det snöat heela
dagen, yeey!^^

Såhär kommer(för övrigt) min jul att se ut:
- På onsdag är det till Norrtälje som gäller och sen kommer jag hem på annandagskvällen
- I mellandagarna(antingen 28-29 eller 29-30) ska jag på skrivkurs ute i Finström med Carro
-Nyår kommer att firas( med syrrans ungar tror jag) hos pappa
Sen är det skola igen:/ Skulle vääldigt gärna ha jullov till februari, hehehe(blink, blink)
Jaaa... Tror det var allt, Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0