-.-

Hej!
Just nu är jag förbannad, riktigt jävla förbannad! För en gångs skull har jag haft en bra dag men den måste SJÄLVKLART sluta med att den irriterande sambon som vanligt tar för givet att man är inkompetent. Det är en helvetes tur att han inte har några egna barn!! Om så varit fallet skulle de nog dessvärre redan begått självmord.

Människan kan ju för helvete inte prata normalt med någon annan än mamma! Och har någonting hänt är det alltid mitt fel! Sen om det kommer fram att det var mamma som gjort något, ja då gör det ta mig fan ingenting, och inte ens en ynklig ursäkt får man. 
av 10 gånger som den irriterande sambon säger något till mig blir jag så jävla förbannad och det är så jobbigt att det är så. Bevisligen kommer han att bo kvar med mamma så det ända jag kan göra åt saken är att skaffa ett jobb och flytta snabbt som fan... Ja, allt är inte det lättaste, fast man bor i ett fint hus, klarar skolan bra, har finfina vänner... Men det är väl bara att säga som mamma: vem har sagt att det ska vara lätt?
Ciao!





Emma

Kommentarer
Postat av: -

sådär e de hos alla.

allting är alltid dotterns/sonens fel om man är tonnåring.

dom har helt enkelt ingen annan att skylla på utan att få för mkt skit.

men jag tror det är så vi utvecklas åxå, man ska kunna hantera såna situationer, och det lär man sej med tiden..

får vi hoppas...

men ärlit talat, jag kan hålla med om att det går alldeles för långt ibland. man skule bara villa slå ner dem, berätta hur man sj mår av att dom håller på sådär.

men du, gör de, berätta hur du mår av det, jag menar dom måst ju kunna acceptera att du åxå finns och att du åxå bor där..

o du kan int gissa vem jag e föresten ;)

2009-12-03 @ 07:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0