Skola -igen

Hej!
Ledsen för dålig uppdatering de senaste dagarna men jag har bara inte orkat skriva något. Har varit ute så mycket som möjligt nu när det är så fint väder :D
  Är hos pappa t.o.m. imorgon. Han har köpt en traktor och har tagit på sig ansvaret att hålla grusvägen har bor på framkomlig. Själv har jag suttit och läst en (hel) bok, ja, den är utläst nu. Det tog två och en halv timme ungefär och den är ca. 3 cm tjock! Den var så gripande att jag inte kunde lägga ifrån mig den! Syskonkälek heter den och är skriven av Katarina von Bredow, som för övrigt skriver jättebra böcker. Läs den!
  På fredag har jag engelskaprov och borde egentligen ha börjat öva redan på lovet, men hallå? vem fasen gör det med det här vädret? Dessutom är det matteläxa till torsdag som vanligt, suck, alltid denna skola med alla prov och läxor. När jag har gått gymnasiet (om jag kommer in där vill säga)tänker jag ta ett år ledigt!
  Just det ja! Igår var det tävling på Sleipner och det gick asbra, jag hade Ferrano igen men nu fick vi rida programmet inne i ridhuset och han var bäst, 63.9 %! Vilket ledde till en tredjeplacering. Det var hoppning också fast då kom jag precis under sista placeringen :( men jag är JÄTTEnöjd ändå!
Ciao!



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0