"Sicken hare"

Ja, det var svaret jag fick från mamma när jag berättat hur det gick på tävlingen idag... Den förbaskade hästen gick yberfint på framridningen men när jag kom ut och skulle rida programmet blev han rädd för domaren, staketet, alla läskiga människor, ja allt i princip. Sen vägrade han att ställa/böja sig på volterna utan bara MÅSTE hålla koll på den läskiga domaren, o.s.v.... suck säger jag bara...
De senaste tävlingarna har inte gått särskilt bra så det tär lite på självförtroendet när det gick på skit idag(IGEN!). Men det kanske beror på att jag önskar såna hästar, jag tänker alltid på om jag rider dem bra och så, men sen på tävlingarna är de hur jobbiga som helst och lyssnar inte alls... skittråkigt. Jag får önska andra hästar i fortsättningen...

Det har annars varit en ganska fin dag med lite solstrålar då och då, även om det kom ngra regndroppar. Hoppas bara att det fortsätter vara så här fint väder nu :)
Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0