Partiii :)

Igår var jag på "försenad" födelsedagsfest. Det var skitkul, vi var några tjejer och satt och skvallrade i två timmar :) Sen satte vi på en komedi (20 år under bältet).Det måste vi göra om :)  (det blir väl ganska snart med tanke att jag fyller år om tre veckor :D  )


När jag kom hem igår kväll försvann däremot mitt goda humör ganska så omgående. Mammas sambo (jag tänker inte nämna ngra namn)hade stängt av strömmen till mitt rum och dessutom kopplat ur nätverksanslutningen! Jag blev inte särskilt glad precis...

om några timmar ska jag iväg till stallet! Vi ska träna program(som vi inte rider förrän v. 20 ?)och jag rider en av mina favoriter :) blir däremot tvungen att ha sporrar då det söta djuret inte är särskilt pigg :( , men, men... det får man leva med.


emilio

Imorrn är det dressyrtävling och då ska jag ha Ferrano :) han är defenitivt piggare, haha


Ferrano med knoppar och allt

Ciao!




Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0