LättC:1

Halloj igen!
Nu är jag tillbaka från ridningen, det gick jättebra nu när jag hade sporrarna och inte behövde banka...
När jag kom hem gick jag in i duschen och årecis då började min katt jama i vardagsrummet som han alltid gör nu på äldre dar. Lite irriterande. Sen när jamandet tystnat och jag var klar kom jag på: Jag ska ju rida program imorrn! och jag har inte övat på det! SHIIT alltså! men nu har jag övat och kan det. Hade som tur är redan ett hemma :)
Hoppas att det går bra imorrn. Farrano är lite stel i sidorna men bara jag får honom mjuk på framridningen så kan det nog gå bra. Bara han inte får ngt "ryck" och bara far iväg eller börjar steppa... Låter jag lite nervös? Helt rätt :/
Ska ut och jogga senare idag, en ny grej jag börjat med såhär på våren när det är såå härligt ute. Det är jättevarmt här på Åland idag! 10 grader i skuggan. Nu ska jag plåga mig med lite matte -vi har läxa till tors, suck...
Jag får se om jag skriver ngt mer idag.
Ciao!



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0