Knäppa program på tv

Gokväl!
Har sett på "Hjälp!Jag är med i en japansk tv-show" med mamma och hennes irriterande sambo. Herregud, det var så dumt att det var roligt ju :P Vi satt i (nya)soffan, åt fruktsallad och skrattade rått åt de stackare som var med i programmet, muahahaha :) Men sen kom det "Grannfejden" på trean och det är tu för tusan ännu värre. De har en massa problem som gått ner till sandlådenivå, och så ska de plåga resten av Sverige med det, jag menar hallå? skaffa psykolog iställat för att smälla ut sådant menlöst tjaffs i tv! Ja, men nog dampat på det nu :) Istället dampar vi på Blip.se (sida med en massa tråkiga spel).Varför? vet inte riktigt, blir irriterad på det bara( som Den irriterande sambon). Numera ska man alltid skaffa en massa vip/superstar funktioner så att man ska kunna ha ännu roligare. FEL. Vad de egentligen vill är att lura oss stackars spelberoende människor på pengar(som om vi inte redan visste det).
Nä, nu ska jag förbereda mig inför ett par timmars skönhetssömn :P
Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0