"kärring"skvaller

Tjo!
De svenska människorna kom för ett par timmar sedan, vi har ätit middag och nu sitter de och skvallrar i inglasningen/köket. De är riktigt trevliga människor :)

Städningen idag gick snabbt och sedan for jag ut på cykeln i ca. en halvtimme(i vårjacka!), det var himla skönt. Köpte godis som jag satt i påskägg till mamma och Den irriterande sambon, de tror att jag ska vräka i mig allt själv så där kommer det en överraskning :)Resten av dagen har jag tillbringat med att läsa om Harry Potter( & de vises sten), igen :P 
Nu sitter jag och lyssnar på gammal musik på datorn, känner mig extremt nostalgisk( drömmande leende).
Nä, nu ska jag gå ner och kolla läget -Det har börjat slamra i köket igen :P
Ciao!



Emma     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0