Ge mig en bok!

Hej!
Nu har jag inte läst på en vecka och snart blir jag väl desperat :) Jag som är en sån bokmal vill alltid ha en/några böcker på lager men just nu har jag bara mina egna böcker som jag läst två gånger var(minst!).
Lyssnade på RixFM på en rast idag och då skulle man skicka/mejla in en pinsamhet som man varit med om när man var yngre och då kom det här: Jag hade varit på stan med mamma och så ville jag gå in i en leksaksaffär men då sa mamma "nej, vi ska gå och köpa sprit" och då skrek jag "neej mamma! jag vill inte gå och köpa sprit! Gud vad vi skrattade då :) något senare kom det en som var lite mindre rumsren, om man säger så. Men den tänker jag inte skriva här.
Jag hade franska idag och jag var helt borta, det brukar vara jag som är bäst i klassen men idag orkade jag inte prata franska så jag sa allt på svenska och så fick min kompis som satt bredvid mig översätta, haha , stackare...
Ja det var väl ungerfär min dag så här långt...
Ciao!



Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0