E.M.D.

Tjoo! :D
Idag var det sjödagar här på Åland och vi 9:or fick biljetter till en konsert med EMD(!) i det nya kulturhuset. Det var skit kul, jag och mina kära vänner sjöng och skrek för fulla halsar och dessutom satt vi i mitten så man såg och hörde allt :D
Här kommer lite bilder:


jag innan jag stack ut :)


en ngt suddig bild på Danny


Alla på en gång :)


Erik vid pianot






Sen var man ju tvungen å ta lite bilder på vägen hem oxå:)

Imorrn har jag svenskaprov(grammatik), så egentligen var det väl inte bästa kvällen att springa ut på. Men, som jag sa till en kompis: sånt här händer högst tre gånger i livet så de e väl lika bra å släpa sig dit.
Provet gick jättebra!
Ciao!


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0