6.4.09

Halloj!
Jag har just klippt mig. inte så stor förändring men ändå :) Bara toppade och klippte luggen någon cm kortare.
annars då?... Hade skola 8-14 idag. Vi fick se grammatikproven på svenskan, det hade gåt bra (130/140p), men jag hade gjort några slarvfel, suck... Vi hade matte näst sista timmen och jag satt fast på en uppgift HELA timmen (herregud vad segt alltså!). Sen hade vi religion, i en halvtimme då klockan i det rummet gick tio minuter före :) och sen var ju den sega läraren(Sune) sen förstås...
Jag får se om jag hittar på något mer idag annars blir det väl bara joggningen och tv (haha).

den "nya" frisyren bakifrån (inte så bra bild dock)

och framifrån (oj vad jag ser trött ut, haha)
Ciao!



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0