Segaste dagen 2010?

Orkade inte skriva något igår, plus att jag inte hade tid heller :P
Men idag då.. Har varit seg så in i.. hela dagen. Det började med att sov dåligt hela natten för att den jävla katten gick runt och skrek och skulle in och ut ur mitt rum en gång i halvtimmen. Sen när klockan var runt elva kunde jag ändå inte sova mer men orkade knappt hålla ögonen öppna så jag satte mig i soffan och såg på tv en timme innan jag var tillräckligt vaken för att tänka på frukost :P
Sen mötte jag upp Sara på stan och gick runt och glodde och gäspade ikapp en stund innan vi for hem till mig och såg på film, lika sega båda två x)
Just nu sitter hon i en bil och har sin andra mörkerkörning innan hon försvinner ut till Tjudö igen.
Jaa.. Nu vet ni vad jag har gjort idag iaf x)
Ciao!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0